0551-68500918 0,15%Dinotefuranu RB
0,15%Dinotefuranu RB
Caratteristiche di u produttu
Sicurezza: Bassa tossicità per l'organismi acquatici, l'acelli è l'ape, è ùn affetta micca a raccolta di nettaru di l'ape.
Meccanismu d'azione: Agisce bluccendu a nurmale conduzione di u sistema nervosu cintrali di l'insettu per via di i so receptori d'acetilcolina, pruvucendu paralisi è morte.
Campu d'applicazione: Copre i parassiti agriculi (cum'è e cicadelle di risu è l'afidi), i parassiti sanitarii (cum'è e formiche di focu è e mosche domestiche) è i parassiti interni (cum'è e pulci).
Precauzioni: Evitate di mischjà questu agente cù sustanzi alcalini. E procedure di manipulazione sicura devenu esse seguite durante l'usu per evità u cuntattu cù a pelle è l'ingestione accidentale.
U dinotefuran hè un insetticida neonicotinoide sviluppatu da Mitsui & Co., Ltd. di u Giappone. A so struttura chimica principale hè significativamente diversa da l'insetticidi neonicotinoidi esistenti, principalmente in u fattu chì un gruppu tetraidrofuranile rimpiazza un gruppu cloropiridile o clorotiazolile, è ùn cuntene micca elementi alogeni. U dinotefuran pussede proprietà di cuntattu, stomacu è sistemicu radicale, è hè assai efficace contr'à i parassiti chì perforanu è succhianu (cum'è afidi è cicale) è ancu i parassiti di coleotteri è dipterani, cù un effettu di longa durata finu à 3-4 settimane.



