0551-68500918 20% Tiametoxam + 5% Lambda-Cialotrina SC
Campu d'usu è metudu d'usu
| Cultura/situ | Bersagliu di cuntrollu | Dosaggio (dose preparata/ha) | Metudu d'applicazione |
| Granu | Afidi | 75-150 millilitri | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu
1. Applicà u pesticida à l'iniziu di u periodu di punta di l'afidi di u granu, è fà attenzione à spruzzà uniformemente è cù cura.
2. Ùn applicà micca u pesticida in ghjorni di ventu o quandu si prevede pioggia in 1 ora.
3. L'intervallu sicuru per aduprà stu pruduttu nantu à u granu hè di 21 ghjorni, è pò esse adupratu à u più una volta per stagione.
Prestazione di u pruduttu
Stu pruduttu hè un insetticida cumpostu cù tiametoxam è clorflucitrinatu assai efficace. Agisce principalmente cum'è velenu di cuntattu è di stomacu, inibisce i recettori di l'acetilcolinesterasi di l'acidu cloridricu di u sistema nervosu cintrali di l'insetti, è dopu blocca a nurmale conduzione di u sistema nervosu cintrali di l'insetti, interrompe a fisiologia nurmale di i nervi di l'insetti, è ne face more per eccitazione, spasmu à paralisi. Hà un bon effettu di cuntrollu annantu à l'afidi di u granu.
Precauzioni
1. Stu pruduttu hè assai tossicu per l'ape, l'acelli è l'organismi acquatichi. Hè pruibitu vicinu à e zone di prutezzione di l'acelli, (intornu) à e piante fiurite durante a fioritura, vicinu à e stanze di i bachi di seta è i giardini di gelsi, è in e zone induve sò liberati nemici naturali cum'è i tricogrammatidi è e coccinelle. Quandu l'utilizate, fate molta attenzione à l'impattu nantu à e culunie d'ape vicine.
2. Evitate d'applicà pesticidi in e zone d'acquacoltura, fiumi è stagni, è ùn lavate micca l'attrezzatura d'applicazione di pesticidi in fiumi è stagni.
3. Pigliate e precauzioni di sicurezza adatte quandu aduprate stu pruduttu. Portate vestiti lunghi, pantaloni lunghi, cappelli, maschere, guanti è altre precauzioni di sicurezza quandu l'utilizate per evità u cuntattu cù a pelle è l'inalazione orale è nasale. Ùn fumate, ùn beie acqua è ùn manghjate micca durante l'usu. Lavate e mani, a faccia è altre parti esposte di a pelle è cambiate i vestiti in tempu dopu l'usu.
4. Hè cunsigliatu di rotà cù altri pesticidi cù diversi meccanismi d'azione per ritardà u sviluppu di a resistenza.
5. I cuntenituri usati devenu esse trattati currettamente è ùn ponu esse aduprati per altri scopi o scartati à vuluntà.
6. E donne incinte è chì allattanu sò pruibite di cuntattu.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
1. Cuntattu cù a pelle: Togliete subitu i vestiti contaminati è sciacquate a pelle cù acqua è sapone abbondante.
2. Schizzi d'ochji: Sciacquate subitu cù acqua corrente per almenu 15 minuti. Se i sintomi persistenu, portate sta etichetta à l'uspidale per diagnosi è trattamentu.
3. Inalazione accidentale: Spostate subitu l'inalatore in un locu ben ventilatu è cunsultate un duttore per una diagnosi è un trattamentu.
4. In casu d'ingestione accidentale: Ùn pruvucate micca u vomitu. Purtate subitu sta etichetta à un duttore per un trattamentu sintomaticu. Ùn ci hè micca antidotu specificu.
Metodi di almacenamentu è di trasportu
Stu pruduttu deve esse cunservatu in un locu asciuttu, frescu è ventilatu, luntanu da u focu o da fonti di calore. Tenitelu fora di a portata di i zitelli è di u persunale micca ligatu è chjudelu à chjave. Ùn u cunservate o ùn u trasportate micca cù alimenti, bevande, alimenti per animali, granu, ecc.



