0551-68500918 Abamectina 5% + Monosultap 55% WDG
Campu d'usu è metudu d'usu:
| Culture/siti | Obiettivi di cuntrollu | Dosaggio per ettaru | Metudu d'applicazione |
| Risu | Rullo di foglie di risu | 300-600 g | Spruzza |
| Fagioli | Minatrice americana di foglie | 150-300 g | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu:
1. Spruzzate una volta durante u periodu di schiusa di l'ova di a tortilla di foglie di risu finu à u stadiu larvale iniziale. 2. Spruzzate una volta durante a schiusa iniziale di e larve di a minatrice americana di e foglie di i fasgioli, cù un cunsumu d'acqua di 50-75 kg/mu. 3. Ùn applicà micca u pesticida in i ghjorni ventuosi o quandu si prevede pioggia in 1 ora. 4. Quandu applicate u pruduttu, fate attenzione à impedisce chì u liquidu si sparghji versu e culture vicine è pruvuchi danni da i pesticidi. 5. L'intervallu di sicurezza nantu à u risu hè di 21 ghjorni, è u pruduttu pò esse applicatu una volta per stagione à u massimu. L'intervallu di sicurezza cunsigliatu nantu à i fasgioli hè di 5 ghjorni, è u pruduttu pò esse applicatu una volta per stagione à u massimu.
Prestazione di u pruduttu:
L'abamectina hè un cumpostu disaccaridicu macrolidicu cù effetti di velenu di cuntattu è di stomacu, è hà un debule effettu di fumigazione. Hè permeabile à e foglie è pò tumbà i parassiti sottu à l'epidermide. Monosultap hè un analogu di a tossina nereis sintetica. Si cunverte rapidamente in tossina nereis o tossina diidronereis in u corpu di l'insettu, è hà effetti di cuntattu, di velenu di stomacu è di conduzione sistemica. I dui sò usati in cumbinazione per cuntrullà i rulli di foglie di risu è i minatori di foglie di fagioli.
Precauzioni:
1. Stu pruduttu ùn pò esse mischiatu cù sustanzi alcalini. 2. I rifiuti d'imballaggi di pesticidi ùn devenu micca esse scartati o smaltiti à vuluntà, è devenu esse restituiti à l'operatori di pesticidi o à e stazioni di riciclaggio di rifiuti d'imballaggi di pesticidi in modu puntuale; hè pruibitu di lavà l'attrezzatura d'applicazione di pesticidi in fiumi è stagni è altri corpi d'acqua, è u liquidu restante dopu l'applicazione ùn deve esse scaricatu à vuluntà; hè pruibitu in e zone di prutezzione di l'uccelli è in e zone vicine; hè pruibitu durante u periodu di fioritura di i campi d'applicazione di pesticidi è di e piante circundanti, è l'impattu nantu à e culonie d'api vicine deve esse attentamente monitoratu quandu si usa; hè pruibitu vicinu à e camere di bachi di seta è à i giardini di gelsi; hè pruibitu in e zone induve sò liberati nemici naturali cum'è i tricogrammatidi. 3. Quandu si applicanu pesticidi, portate vestiti lunghi, pantaloni lunghi, cappelli, maschere, guanti è altre misure di prutezzione di sicurezza. Ùn fumate, ùn manghjate o ùn beie per evità d'inalà a medicina liquida; lavate e mani è a faccia in tempu dopu avè applicatu u pesticida. 4. Hè cunsigliatu di rotà l'usu di pesticidi cù diversi meccanismi d'azione per ritardà u sviluppu di a resistenza à i medicinali. 5. E donne incinte o chì allattanu sò pruibite da u cuntattu.
Misure di primu succorsu in casu d'avvelenamentu:
Sintomi d'avvelenamentu: mal di testa, vertigini, nausea, vomitu, pupille dilatate. In casu d'inalazione accidentale, u paziente deve esse trasladatu in un locu cù aria fresca. Se a medicina liquida entra accidentalmente in cuntattu cù a pelle o schizza in l'ochji, deve esse sciacquata cù acqua pulita abbondante. In casu d'avvelenamentu, portate l'etichetta à l'uspidale. In casu d'avvelenamentu da avermectina, u vomitu deve esse induttu immediatamente, è si deve piglià sciroppu d'ipecacuana o efedrina, ma ùn induce micca u vomitu è ùn dà nunda à i pazienti in coma; in casu d'avvelenamentu da insetticida, i medicinali atropinici ponu esse aduprati per quelli chì anu sintomi muscarinici evidenti, ma fate attenzione à evità u sovradosaggio.
Metodi di almacenamentu è di trasportu: Stu pruduttu deve esse almacenatu in un locu asciuttu, frescu è ventilatu, luntanu da u focu o da fonti di calore. Tenite fora di a portata di i zitelli è chjusu à chjave. Ùn almacenate o trasportate micca cù alimenti, bevande, granu, alimenti per animali, ecc.



