0551-68500918 5% Clorantraniliprole + 5% Lufenuron SC
Campu d'usu è metudu d'usu
| Cultura/situ | Bersagliu di cuntrollu | Dosaggio (dose preparata/ha) | Metudu d'applicazione |
| Cavulu | Falena di Diamondback | 300-450 millilitri | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu
1. Aduprate a droga durante u periodu di punta di schiusa di l'ova di a falena di u cavulu, è spruzzate uniformemente cù acqua, cù una quantità di 30-60 kg per mu.
2. Ùn applicà micca a droga in ghjorni di ventu o quandu si prevede pioggia in 1 ora.
3. L'intervallu sicuru per u cavulu hè di 7 ghjorni, è pò esse adupratu à u più una volta per stagione.
Prestazione di u pruduttu
Stu pruduttu hè un cumpostu di clorantraniliprole è lufenuron. U clorantraniliprole hè un novu tipu d'insetticida sistemicu amide, chì hè principalmente velenu di stomacu è hà un effettu letale per cuntattu. I parassiti smettenu di nutrisce si in pochi minuti dopu l'ingestione. U lufenuron hè un insetticida sustituitu da l'urea, chì inibisce principalmente a biosintesi di a chitina è impedisce a furmazione di cuticule d'insetti per tumbà l'insetti. Hà effetti sia di velenu di stomacu sia di cuntattu nantu à i parassiti è hà un bon effettu letale per l'ova. I dui sò cumposti per cuntrullà a tignola di u cavulu.
Precauzioni
1. Aduprate stu pruduttu strettamente in cunfurmità cù e regule d'usu sicuru di i pesticidi è pigliate precauzioni di sicurezza.
2. Quandu aduprate stu pruduttu, duvete purtà vestiti è guanti di prutezzione, maschere, occhiali di prutezzione è altre precauzioni di sicurezza per evità di inalà u liquidu. Ùn manghjate nè beie durante l'applicazione. Lavate e mani, a faccia è altre parti di a pelle esposta in tempu dopu l'applicazione è cambiate i vestiti in tempu.
3. Stu pruduttu hè tossicu per l'organismi acquatichi cum'è l'ape è i pesci, è i bachi di seta. Durante l'applicazione, evitate d'affettà e culunie d'ape circundanti. Hè pruibitu di utilizallu durante u periodu di fioritura di e culture di nettaru, vicinu à e camere di i bachi di seta è i giardini di gelsi. Hè pruibitu di utilizallu in zone induve sò liberati nemici naturali cum'è i tricogrammatidi, è hè pruibitu di utilizallu in zone di prutezzione di l'uccelli. Applicà u pruduttu luntanu da e zone di acquacoltura, è hè pruibitu di lavà l'attrezzatura d'applicazione in corpi d'acqua cum'è fiumi è stagni.
4. Stu pruduttu ùn pò esse mischiatu cù pesticidi fortemente alcalini è altre sustanze.
5. Hè cunsigliatu di aduprà in rotazione cù altri insetticidi cù diversi meccanismi d'azione per ritardà u sviluppu di a resistenza.
6. I cuntenituri usati devenu esse trattati currettamente è ùn ponu esse aduprati per altri scopi o scartati à vuluntà.
7. E donne incinte è chì allattanu sò pruibite di cuntattà stu pruduttu.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
Trattamentu di primu succorsu: Sè ùn vi sentite micca bè durante o dopu l'usu, smette di travaglià subitu, pigliate misure di primu succorsu è portate l'etichetta à l'uspidale per u trattamentu.
1. Cuntattu cù a pelle: Togliete i vestiti contaminati, cacciate u pesticida contaminatu cù un pannu dolce è lavate cù acqua è sapone abbondante.
2. Spruzzata d'ochji: Apri subitu e palpebre, sciacqua cù acqua pulita per 15-20 minuti, è dopu dumandate à un duttore per un trattamentu.
3. Inalazione: Lasciate subitu u situ di applicazione è traslocate in un locu cù aria fresca. 4. Ingestione: Dopu avè sciacquatu a bocca cù acqua pulita, purtate subitu l'etichetta di u pesticida à l'uspidale per u trattamentu.
Metodi di almacenamentu è di trasportu
Stu pruduttu deve esse cunservatu in un locu frescu, asciuttu, ventilatu è à prova di pioggia, luntanu da u focu o da fonti di calore. Tenite fora di a portata di i zitelli è di u persunale micca ligatu è chjudelu à chjave. Ùn u cunservate o ùn u trasportate micca cù alimenti, bevande, granu, alimenti per animali, ecc.



