0551-68500918 Clorantraniliprole 5% + Monosultap 80% WDG
Scopu è metudu d'usu
| Cultura | Bersagliu | Dosaggio | Metudu d'applicazione |
| Risu | Rullo di foglie di risu | 450-600 g/ettaru | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu
a. Spruzzate nantu à e foglie da u piccu di a schiusa di l'ova di u rullinu di foglie di risu finu à u stadiu larvale di u secondu stadiu. Quandu l'utilizate, spruzzate i steli è e foglie in modu uniforme è attentu.
b. Ùn applicà micca pesticidi in ghjorni di ventu o quandu si prevede pioggia in 1 ora.
c. L'intervallu sicuru di stu pruduttu nantu à u risu hè di 21 ghjorni, è pò esse adupratu finu à una volta per stagione.
Prestazione di u produttu
Stu pruduttu hè cumpostu di Clorantraniliprole è insetticida. L'insetticida Clorantraniliprole si lega principalmente à i receptori di nitina di i pesci in e cellule musculari di i parassiti, pruvucendu l'apertura di i canali di u receptore in tempi anormali, pruvucendu a liberazione illimitata di i parassiti da ioni di calciu da u magazzinu di calciu in u citoplasma, pruvucendu paralisi è morte di u parassita. Monosultap hè un analogu sinteticu di Nereisin, chì hà una forte uccisione di cuntattu, avvelenamentu di u stomacu è effetti di conduzione sistemica. A cumminazione di i dui hà un bon effettu di cuntrollu nantu à u rullu di foglie di risu.
Precauzioni
a. Applicà i pesticidi luntanu da e zone di l'acquacoltura, i fiumi è altri corpi d'acqua; hè pruibitu di pulisce l'attrezzatura di applicazione di pesticidi in i fiumi è altri corpi d'acqua.
b. Hè pruibitu d'allevà pesci, gamberi è granchi in e risaie, è l'acqua di u campu dopu l'applicazione di pesticidi ùn deve esse scaricata direttamente in u corpu d'acqua. Hè pruibitu d'utilizalla durante u periodu di fioritura di e piante fiurite circundanti. Quandu l'utilizate, duvete fà attenzione à l'impattu nantu à e culonie d'api vicine. Hè pruibitu vicinu à e camere di i bachi di seta è à i giardini di gelsi; hè pruibitu in e zone induve i nemici naturali cum'è l'ape Trichogramma sò liberati. Hè pruibitu vicinu à i santuari d'uccelli è deve esse cuperta di terra subitu dopu l'applicazione.
c. Stu pruduttu ùn pò esse mischiatu cù sustanzi forti acidi o alcalini.
d. I cuntenituri usati devenu esse smaltiti currettamente è ùn ponu esse aduprati per altri scopi o scartati à vuluntà.
è. Pigliate e precauzioni di sicurezza adatte quandu aduprate stu pruduttu, cum'è purtà vestiti è guanti protettivi. Ùn manghjate nè beie durante u periodu d'applicazione, è lavate e mani è a faccia subitu dopu l'applicazione.
f. Hè cunsigliatu di rotà i pesticidi cù diversi meccanismi d'azione per ritardà u sviluppu di a resistenza.
g. E donne incinte o chì allattanu sò pruibite di cuntattà.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
a. Cuntattu cù a pelle: Togliete subitu i vestiti contaminati è lavate a pelle cù acqua è sapone abbondante.
b. Schizzi d'ochji: sciacquate subitu cù acqua corrente per almenu 15 minuti. Se i sintomi persistenu, purtate sta etichetta à l'uspidale per diagnosi è trattamentu.
c. Inalazione accidentale: Spostate subitu l'inalatore in un locu ben ventilatu è cercate assistenza medica.
d. In casu d'ingestione accidentale: Ùn pruvucate micca u vomitu. Portate subitu sta etichetta à u duttore per un trattamentu sintomaticu. Ùn ci hè micca antidotu specificu.
Metodi di almacenamentu è di spedizione
Stu pruduttu deve esse cunservatu in un locu asciuttu, frescu è ventilatu, luntanu da u focu o da fonti di calore. Tenite fora di a portata di i zitelli è chjusu à chjave. Ùn pò esse almacenatu è trasportatu inseme cù altre merci cum'è alimenti, bevande, granu è mangimi.



