0551-68500918 Clorantraniliprole 98% TC
Prestazione di u pruduttu
U clorantraniliprole hè un insetticida diamide. U so mecanismu d'azione hè di attivà i receptori di l'acidu nicotinicu di i parassiti, liberà ioni di calciu almacenati in e cellule, causà debulezza di a regulazione musculare, paralisi finu à chì i parassiti morenu. Hè principalmente velenu per u stomacu è hà un effettu letale per cuntattu. Stu pruduttu hè una materia prima per u trattamentu di a preparazione di pesticidi è ùn deve esse adupratu per e culture o altri lochi.
Precauzioni
1. Stu pruduttu hè irritante per l'ochji. Operazione di pruduzzione: operazione chjusa, ventilazione cumpleta. Hè cunsigliatu chì l'operatori portanu maschere antipolvere autoadescanti, occhiali di prutezzione di sicurezza chimica, vestiti traspiranti antigas è guanti chimichi. State luntanu da u focu è da e fonti di calore. Fumà, manghjà è beie hè strettamente pruibitu in u locu di travagliu. Evitate a polvere è evitate u cuntattu cù l'ossidanti è l'alcali.
2. Aduprate l'equipaggiu di prutezzione di sicurezza adattatu quandu aprite u pacchettu.
3. Portate vestiti di prutezzione, guanti, occhiali è maschere quandu pruvate l'attrezzatura, è portate maschere antipolvere quandu installate.
4. Misure d'emergenza contr'à l'incendiu: In casu d'incendiu, u diossidu di carbonu, a polvere secca, a schiuma o a sabbia ponu esse aduprati cum'è agenti antincendiu. I pompieri devenu purtà maschere à gas, tute antincendiu per tuttu u corpu, scarpi di prutezzione da u focu, apparecchi di respirazione autonomi à pressione positiva, ecc., è spegne l'incendii in a direzzione sopraventu. L'uscita deve esse sempre mantenuta pulita è senza ostaculi, è se necessariu, si devenu piglià misure di tappatura o isolamentu per impedisce l'espansione di disastri secundarii.
5. Misure di trattamentu di e perdite: Piccula quantità di perdite: Raccoglie in un cuntainer asciuttu, pulitu è cupertu cù una pala pulita. Trasportu in un situ di smaltimentu di rifiuti. Strofinate u terrenu contaminatu cù sapone o detergente, è mette l'acqua di scaricu diluita in u sistema di smaltimentu di l'acqua di scaricu. Grande quantità di perdite: Raccoglie è riciclà o trasportà in un situ di smaltimentu di rifiuti per u smaltimentu. Impedisce a contaminazione di e fonti d'acqua o di e fognature. Se u vulume di perdite ùn pò esse cuntrullatu, chjamate u "119" per chjamà a pulizza è dumandà u salvamentu da i prufessiunali di u focu, mentre pruteggete è cuntrullate a scena.
6. Altamente tossicu per l'organismi acquatichi.
7. I rifiuti devenu esse trattati currettamente è ùn ponu esse ghjittati via o aduprati per altri scopi.
8. I zitelli, e donne incinte è e donne chì allattanu sò pruibiti di cuntattà. E persone allergiche sò pruibite di participà à l'operazioni di pruduzzione.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
Sè ùn vi sentite micca bè durante o dopu l'usu, smette di travaglià subitu, pigliate e misure di primu succorsu è andate à l'uspidale cù l'etichetta. Cuntattu cù a pelle: Togliete i vestiti contaminati, cacciate i pesticidi contaminati cù un pannu dolce è sciacquate subitu cù acqua è sapone abbondante. Schizzi d'ochji: Sciacquate subitu cù acqua corrente abbondante per almenu 15 minuti. Inalazione: Lasciate subitu u situ d'applicazione è traslocate in un locu cù aria fresca. Eseguite a respirazione artificiale se necessariu. Ingestione: Dopu avè sciacquatu a bocca cù acqua pulita, cunsultate subitu un duttore cù l'etichetta di u pruduttu. Ùn ci hè micca antidotu specificu, trattamentu sintomaticu.
Metodi di almacenamentu è di trasportu
1. Stu pruduttu deve esse cunservatu in un locu frescu, asciuttu, ventilatu è resistente à a pioggia, è ùn deve esse invertitu. Tenite luntanu da u focu è da e fonti di calore.
2. Tenite fora di a portata di i zitelli, di u persunale senza rapportu è di l'animali, è tenete chjusu à chjave.
3. Ùn almacenà o trasportà micca cù alimenti, bevande, grani, sementi, alimenti per animali, ecc.
4. Prutegge da u sole è da a pioggia durante u trasportu; u persunale di carica è scaricamentu deve purtà equipaggiamenti di prutezzione è manipulà cun cura per assicurà chì u cuntainer ùn perda, ùn si collassi, ùn caschi o ùn sia dannighjatu.



