0551-68500918 Fenoxazolu 4% + Cianufluoruru 16% ME
Campu d'usu è metudu d'usu
| Cultura/situ | Bersagliu di cuntrollu | Dosaggio (dose preparata/ha) | Metudu d'applicazione |
| Campu di risu (semina diretta) | Erbacce annuali | 375-525 millilitri | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu
1. A tecnulugia d'applicazione di stu pruduttu richiede esigenze elevate. Quandu si applica, deve esse cuntrullata dopu chì u risu hà 5 foglie è 1 core per assicurà a sicurezza di u risu.
2. Scolate l'acqua di u campu prima di applicà a medicina, innaffiate di novu 1-2 ghjorni dopu l'applicazione per mantene un stratu d'acqua pocu prufondu di 3-5 cm per 5-7 ghjorni, è u stratu d'acqua ùn deve micca inundà u core è e foglie di u risu.
3. A spruzzatura deve esse uniforme, evitate spruzzature pesanti o spruzzature mancanti, è ùn aumentate micca a dosa à vuluntà. Hè pruibitu l'usu di sta medicina per e piantine di risu cù menu di 5 foglie.
4. U megliu tempu per aduprà a medicina hè quandu i graneddi di u taro cinese anu 2-4 foglie. Quandu l'erbacce sò grande, a dosa deve esse aumentata in modu apprupriatu. 30 kg d'acqua per mu, è i steli è e foglie devenu esse spruzzati uniformemente. Evitate chì u liquidu si sparghji in i campi di e culture d'erba cum'è u granu è u granu.
Prestazione di u pruduttu
Stu pruduttu hè specificamente adupratu per u diserbu in i campi di risu. Hè sicuru per e culture successive. Pò cuntrullà efficacemente l'erbacce annuali, l'erba di stalla, i kiwi è u paspalum distachyon. A dosa deve esse aumentata in modu apprupriatu cù l'aumentu di l'età di l'erba. Stu pruduttu hè assorbitu attraversu i steli è e foglie, è u floema si cunduce è s'accumula in a divisione è a crescita di e cellule meristematiche di l'erbacce, chì ùn ponu micca prucede nurmalmente.
Precauzioni
1. Adupratelu al più una volta per stagione. Dopu a spruzzatura, ponu cumparisce qualchi macchie gialle o macchie bianche nantu à e foglie di risu, chì ponu esse restaurate dopu una settimana è ùn anu micca effettu nantu à u rendimentu.
2. S'ellu ci hè una forte pioggia dopu a racolta è l'applicazione di u pesticida durante u periodu di a racolta di u risu, apre u campu in tempu per impedisce l'accumulazione d'acqua in u campu.
3. U cuntinente di l'imballu deve esse manipulatu currettamente è ùn pò esse adupratu per altri scopi o scartatu casualmente. Dopu avè applicatu u pesticida, a macchina di pesticidi deve esse pulita accuratamente, è u liquidu è l'acqua restanti aduprati per lavà l'attrezzatura di applicazione di pesticidi ùn devenu micca esse versati in u campu o in u fiume.
4. Per piacè, portate l'equipaggiu di prutezzione necessariu quandu preparate è trasportate l'agente.
5. Portate guanti di prutezzione, maschere è vestiti di prutezzione puliti quandu aduprate stu pruduttu. Dopu u travagliu, lavate a faccia, e mani è e parti esposte cù acqua è sapone.
6. Evitate u cuntattu cù e donne incinte è e donne chì allattanu.
7. Pruibitu l'usu vicinu à e zone d'acquacoltura, fiumi è stagni. Hè pruibitu di lavà l'attrezzatura di spruzzatura in fiumi è stagni è altri corpi d'acqua. Hè pruibitu l'usu in e risaie cù pesci o gamberi è granchi. L'acqua di u campu dopu a spruzzatura ùn pò esse scaricata direttamente in u corpu d'acqua. Hè pruibitu l'usu in zone induve sò liberati nemici naturali cum'è i tricogrammatidi.
8. Ùn pò esse mischiatu cù erbicidi anti-erbacce à foglia larga.
9. Alte concentrazioni di dosi appruvate ponu esse aduprate in cundizioni secche.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
Sintomi d'avvelenamentu: acidosi metabolica, nausea, vomitu, seguita da sonnolenza, intorpidimentu di l'estremità, tremori musculari, convulsioni, coma è insufficienza respiratoria in casi gravi. In casu di spruzzamentu accidentale in l'ochji, sciacquate subitu cù acqua abbondante per almenu 15 minuti; in casu di cuntattu cù a pelle, lavate cù acqua è sapone. In casu d'inalazione, spostatevi in un locu cù aria fresca. In casu d'ingestione per sbagliu, portate subitu l'etichetta à l'uspidale per vomitu è lavaggio gastricu. Evitate l'usu d'acqua calda per u lavaggio gastricu. Si pò ancu aduprà carbone attivatu è lassativi. Ùn ci hè micca antidotu speciale, trattamentu sintomaticu.
Metodi di almacenamentu è di trasportu
L'imballu deve esse almacenatu in un magazzinu ventilatu, asciuttu, resistente à a pioggia è frescu, luntanu da u focu o da fonti di calore. Durante u almacenamentu è u trasportu, deve esse tenutu luntanu da l'umidità è da a luce solare, luntanu da i zitelli è chjusu à chjave. Ùn pò esse almacenatu è trasportatu inseme cù alimenti, bevande, granu, mangimi, ecc.



