0551-68500918 Pimetrozina 60% + Tiametoxam 15% WDG
Campu d'usu è metudu d'usu
| Cultura/situ | Bersagliu di cuntrollu | Dosaggio (dose preparata/ha) | Metudu d'applicazione |
| Fiori Ornamentali | Afidi | 75-150 millilitri | Spruzza |
| Risu | Cicatella di risu | 75-150 millilitri | Spruzza |
Requisiti tecnichi per l'usu
1. Stu pruduttu deve esse spruzzatu uniformemente durante u periodu di schiusa massima di l'ova di cicada di risu è a prima fase di e ninfe di bassa età.
2. Per cuntrullà l'afidi di i fiori ornamentali, spruzzate uniformemente durante u stadiu larvale di bassa età.
3. Ùn applicà micca u pesticida in ghjorni di ventu o quandu si prevede pioggia in 1 ora.
4. L'intervallu sicuru per aduprà stu pruduttu nantu à u risu hè di 28 ghjorni, è pò esse adupratu finu à 2 volte per stagione.
Prestazione di u pruduttu
Stu pruduttu hè un cumpostu di dui insetticidi cù diversi meccanismi d'azione, pimetrozina è tiametoxam; a pimetrozina hà un effettu unicu di bloccu di l'aghi di bocca, chì inibisce rapidamente l'alimentazione una volta chì i parassiti si nutriscenu; u tiametoxam hè un insetticida di nicotina à bassa tossicità cù velenu per u stomacu, uccisione di cuntattu è attività sistemica contr'à i parassiti. A cumminazione di i dui pò prevene è cuntrullà efficacemente l'afidi di i fiori ornamentali è e cicale di risu.
Precauzioni
1. Hè pruibitu l'usu vicinu à e zone di acquacoltura, fiumi è stagni, è hè pruibitu di pulisce l'attrezzatura di spruzzatura in fiumi è stagni.
2. Quandu preparate è applicate a medicina, portate vestiti à maniche lunghe, pantaloni lunghi, stivali, guanti di prutezzione, maschere di prutezzione, cappelli, ecc. Evitate u cuntattu trà a medicina liquida è a pelle, l'ochji è i vestiti contaminati, è evitate l'inalazione di goccioline. Ùn fumate nè manghjate in u locu di spruzzatura. Dopu a spruzzatura, pulite accuratamente l'equipaggiu di prutezzione, fate una duscia è cambiate è lavate i vestiti di travagliu.
3. Ùn entre micca in a zona di spruzzatura in 12 ore dopu a spruzzatura.
4. Hè pruibitu d'allevà pesci o gamberetti in e risaie, è l'acqua di u campu dopu a spruzzatura ùn deve esse scaricata direttamente in u corpu d'acqua.
5. Dopu avè utilizatu l'imballu viotu, sciacquatelu cù acqua pulita trè volte è ghjittatelu currettamente. Ùn u riutilizate micca o ùn u cambiate micca per altri scopi. Tutti l'attrezzature di spruzzatura devenu esse pulite cù acqua pulita o detergente adattatu subitu dopu l'usu.
6. Ùn ghjittà micca stu pruduttu è u so liquidu di scarto in stagni, fiumi, laghi, ecc. per evità di inquinà a fonte d'acqua. Hè pruibitu di pulisce l'attrezzatura in fiumi è stagni.
7. E preparazioni micca aduprate devenu esse sigillate in l'imballu originale è ùn devenu micca esse messe in cuntenitori per bevande o alimenti.
8. E donne incinte è chì allattanu devenu evità u cuntattu cù stu pruduttu.
9. Quandu s'utilizeghja, u pruduttu deve esse adupratu, operatu è almacenatu strettamente in cunfurmità cù i metudi raccomandati sottu a guida di u dipartimentu tecnicu lucale di prutezzione di e piante.
10. Hè pruibitu l'usu in zone induve i nemici naturali cum'è i tricogrammatidi sò liberati; hè pruibitu vicinu à e camere di i vermi di seta è i giardini di gelsi; hè pruibitu durante u periodu di fioritura di e piante fiurite.
11. Hè strettamente pruibitu à u persunale di visualizazione di utilizà durante a visualizazione.
Misure di primu succorsu per l'avvelenamentu
In casu d'avvelenamentu, trattate i sintomi. In casu d'inalazione accidentale, andate subitu in un locu ben ventilatu. S'ellu entra accidentalmente in cuntattu cù a pelle o spruzza in l'ochji, deve esse sciacquatu accuratamente cù acqua è sapone in tempu utile. Ùn inducete micca u vomitu s'ellu hè statu pigliatu per sbagliu, è portate sta etichetta à l'uspidale per una diagnosi è un trattamentu sintomaticu da un duttore. Ùn ci hè micca un antidotu speciale, dunque trattate i sintomi.
Metodi di almacenamentu è di trasportu
Stu pruduttu deve esse almacenatu in un magazzinu ventilatu, frescu è asciuttu. Durante u trasportu, deve esse prutettu da l'esposizione à u sole è à a pioggia, è ùn deve esse almacenatu o trasportatu inseme cù alimenti, bevande, granu, alimenti per animali, ecc. Tenite luntanu da i zitelli, e donne incinte, e donne chì allattanu è altre persone irrilevanti, è almacenatelu in un statu chjusu à chjave. Tenite luntanu da fonti di focu.



